četrtek, 14. december 2006

Ravnokar

- bip bip -

A: Halo?

B: Dober dan. A je gospa tainta?
Wtf gospa? Mi smo še mladi!

A: Emm, ja?
Mah, ne lub se mi razlagat, da nočem bit gospa.

B: Kličem iz vašega omiljenega avtomobilskega servisa. Pred časom ste bili tu in nas zanima, če ste bili zadovoljni s storitvijo.
Besno razmišljanje, katera storitev že je to bla z občutkom, da bom fasala cvek, če se takoj ne spomnim. Po mal daljšem I-might-be-retarded zamiku ...

A: Mhm.
... še vedno ne vem, s katero storitvijo sem bla mhm zadovoljna. Dodatno se vzdržim komentarja, da sem vedno blazno zadovoljna s storitvijo in a mi ne bi mogl ob naslednjem velikem popravilu zarad vse te zadovoljnosti opalit en konkreten popust.

B: A vas lahko po vsakem servisu pokličemo in vprašamo, če ste zadovoljni?
GULP. Požrem velik cmok. Mogoče je zdaj čas, da svoj telefon pošljem na oni svet. Takile skrivnostni oboževalci so creepy.

A: Hmmmmm. A lahko mogoče samo vsakič petič?
Tolk ko sem jaz na servisu zarad bedarij, me bodo klicaril več kot vsi ostali skup.

B: Eeeee ... v ree ...
HAAAA, riba je prijela!

A: Hehe, saj se hecam. Vi kar dajte.
Na konc me zmer prime sočutje do ubogih študentk, ki si morjo služit keš s takole telefonsko prostitucijo.

B: Hvala za sodelovanje in lep večer še naprej.
Yeah right. Ob kodi in vodi. Teta, ne se hecat z zmajem.

A: Tud vam lep večer. Na svidenje.

- klik -

A: ma ko vas BIIIP.


Da mam dedca, ki bi me po vsakem seksu spraševal, če mi je blo dobr, ga takoj pustim. Klinc pa taka nesamozavest. A jim moj lesi-se-vrača princip ne pove zadost?

5 komentarjev:

ambala pravi ...

to se tu pri nas pogosto dogaja. Draga moja, če bi te vsak, kjer si bila deležna storitve, klical na dom in spraseval ce si bila zadovoljna, lahko postaneš poklicna odgovorjevalka na ankete. Kdo ma pa cajt se ukvarjat s temi zadevami...

Anonimni pravi ...

a furas opla?

moj odgovor je bil, da sem bil nezadovoljen s servisom, s storitvijo samo, z delavci, ki niso imeli blage veze in seveda so mi se bolj umazali avto, kot je bil, poleg tega pa niso nasli dela, ki bi ga bilo potrebno zamenjati in naj se oglasim cez kaksne 14 dni.. po 15 sekundah mucne tisine na drugi strani sem rekel, da sicer nisem zahtevna stranka, ampak ce me ze sprasujejo po tem, jim povem..

v naslednjih treh dneh so me poklicali trikrat.. in vedno se opravicevali, da je prislo do pomote, itd..

k..., zakaj pa me sprasujejo.. ce me ne bi, bi bil tiho.. ce pa vprasajo, pa lahko povem mnenje..

ursa pravi ...

Opel, ja. Samo očitno ne isti servis, ker men je na mojem vse všeč :)

Imam gsm številke od ta pravih stričkov, manjša brskanja po avtiču brez uporabe rezervnih delov so zastonj, insajderske informacije tud, nadomestni avti tud, kišta je vedno manj umazana, ko jo odpeljem, ker pripeljem tako, da bolj umazana skor ne more bit, če kaj ne dela jim vedno rata popravit, pa prijazni so zlo.

Ampak tole klicarjenje, ki je verjetno intelektualni plod kakšnih marketinških možganov bolj pri vrhu, je pa užas.

Anonimni pravi ...

Renault ima tudi to ljubko navado. Sem jim imel že priložnost povedati, da nisem bil zadovoljen, pa ni imelo nobenih posebnih posledic.

Anonimni pravi ...

Hyundai to meni dela. Sem ful hvalila. Drugič pa mi je šlo 7 minut istih vprašanj "ocenite z 1 do 5, kjer 1 pomeni....blabla" milo rečeno na živce.