ponedeljek, 14. november 2005

?

Zakaj se vračaš brez besed?
Nočeš povedat, da je bil danes dan lep in je bil ob cesti povožen maček?
Tako dragoceni glasovi, tako zaželjena pozornost.
Ne razumem tvoje ljubezni.
Zakaj me hodiš gledat skozi ključavnico, kako se zate lupim kot čebula in me je vedno manj?
Brez besed, samo tisto medeno oko.


vešča
v stekleno sonce zaganjajoča se
ki bo njena poguba

5 komentarjev:

jaka pravi ...

Ej ti kisla glista, kaj če bi rss feede omogočila??

Tvoj blog je kar zanimiv, samo nekako sem navajen, da bloge berem prek aggregatorjev.

lp

ursa pravi ...

By popular demand ... :)

Feed dela, tvoj Rojo me pa nekaj zafrkava in kwaka, da imam Invalid Date. Ampak sem razporedila tja eno možgansko celico, tko da delam na tem.

ursa pravi ...

Update: Bloglines dela ko šus. Se bom kasnej ukvarjala z razvajencem Rojotom.

ursa pravi ...

Update 2: Tud Rojo dela. Po načelu indukcije torej dela vse.

Jupijaja jupijupi jaaa

jaka pravi ...

rojo je super, res ga pa kdaj mal opere.
no, da te dodam. ;)