sreda, 24. maj 2006

NewsFlash

Glih bolj al manj za zabavo rešujem trigonometrične enačbe iz priprav na maturo, pa sem se spomnila, da mogoče lahk komu tud kaj pomagam. Torej - če tole bere kakšen bodoči maturant, ki mu bo zdajle en teden pri pripravah za matematiko voda v grlo tekla, pa ima kakšno hudobno matematično vprašanje, ki mu greni življenje ... spod so komentarji, desno je moj mejl naslov, help yourself. Men v glavnem ne bo krona z glave padla, če bo komu treba integrale razlagat ...

Det iz ol.

6 komentarjev:

ana. pravi ...

obstajajo taksni in drugacni friki :P

ursa pravi ...

Od seštevanja dalje, a? :)

Se bova šla voskanje, pa bova preštevala dlake na trakcu!

Kateri stvari pravzaprav na vašem koncu Matematika pravite? :)))

Anonimni pravi ...

Matematika je cool, ce nisi povrsne sorte tako kot jaz. Meni je rahlo zagrenila zivljenje med studijem. Smo imeli enega prof. ki ni imel obcutka, da predava na Biotehniski fakulteti in da nismo bodoci matematiki, ampak bodoci biologi. Pravzaprav so bile naloge tako hude, da so trije instruktorji obupali. Kolegica je naredila izpit 21-ic! Bleeeeeeek! Pa sem imela dobro podlago, da ne bo pomote..

ursa pravi ...

Zadnjemu kandidatu, ki je imel matematično ljubezensko razmerje s kalkulatorjem, sem ga konfiscirala, tko da se kar začnita poslavljat, objemat in kušvat. Nema mu spasa. Teb BW pa tud ne :)

Gaby, tebe pa čist razumem. Ko gledam, kakšne stvari poskušajo vbit ljudem v glavo na faksih, ki imajo usmeritev čist v nasprotno smer od matematike, me včasih kar glava boli. Ja, ja ... splošna razgledanost in vse to. Ampak men trojni integrali in podobne kozlarije nakak ne pašejo v splošno razgledanost.

Pa jaz sem tud kakšen izpit tri leta delala. To je tko od oka kakšnih deset do petnajst poskusov. So what. Trma je uporabna stvar!

ursa pravi ...

... s čimer sem hotla povedat, da sem se pri vsej količini buljenja v matematiko pri enem od matematičnih predmetov s čist spodobnim prfoksom spektakularno ene trinajstkrat potopila.

In zdej se s tem hvalim :)
Sam še kdo naj mi kdaj sika, da je pomembno, s kakšno oceno zlezeš skoz. Pomembo je, da zlezeš skoz. Pika.

Anonimni pravi ...

AMEN.