torek, 9. maj 2006

KislaGlista ima novo oblekco

V potu svojega obraza sem prilezla od CSS budale do Blogger genija (well no, skoraj). Na rokce in z izdatno pomočjo prijatla gugla sem spackala skupaj svoj novi custom made template. A ni lep? :) Upam, da tud dela. Z obskurnimi tagi sem na ti, zaradi pozicioniranja elementov v IE imam par novih sivih las in znam nekaj grdih besed več, zapila se nisem, sem pa od besa zadnje dni hodila prepozno spat.

Če še vedno gledate stari fluorescentno zeleni background, vam bo iz mizerije pomagal reload (verjetno v naslednjo mizerijo), če vam novi template ni všeč, vam bo pa najbrž pomagal samo bog. Če boste pridni, seveda.

11 komentarjev:

Bo pravi ...

Meni oblekca všeč!

Vso zeleno
pa enostavno.

Drejcek pravi ...

ZELO VŠEČ :-)

Armandoxxx pravi ...

you did good ;)

ursa pravi ...

Hvala vsemogočnemu za cenzuro :)
Spam botek je šu v nepovrat ...

Mi je pa zanimiv, kako se mi random obiskovalci namnožijo, kadar ene desetkrat zapovrstjo (pozno zvečer) menjam template in refresham blog. Očitno sem skoz na listi ravno updated blogov in padajo ljudje not s knofom random blog kot muhe v med.

Đabe v glavnem.

Ampak mega, da vam je moje novo zelenilo všeč. Če ne druzga, boste lahk okice počival na backgroundu :)

Mayhem pravi ...

Hja, lahko bi blo bolš ;) Najbolj mi v oči padejo post headerji. Te bi naredil drugače. Ostalo mi je pa kr všeč :)

Tist .jpg na desni, ki vsebuje tvoj mail... raje naredi iz tega PNG/GIF, da se izogneš efektu kompresije, ki se pojavi okrog črk. Če pogledaš malo bolj pozorno se lepo vidi.

ursa pravi ...

Men so pa headerji všeč. TKO!
(*šmrc*, pa tolk sm se matrala)

:)

Slikco od mejla bom pa res spremenila. Se sploh nisem spomnila, da je jpg najslabša izbira.

Mayhem pravi ...

Če bo cajt bom zvečer naredu eno verzijo headerja seveda v okviru teme.. čist tko, da vidm kako bi to zgledal :)

ursa pravi ...

... ob (upam da redkem) dogodku, da je file server down ...

Eh ja ... dvakrat se obrnem okol lastne osi, pa je kot da bi KislaGlista prilezla direkt iz cesarjevih novih oblačil ... :)

Anonimni pravi ...

Fajn je nova obleka. Pa s staro tudi ni bilo nic narobe. Itak te pa berem v odjemalcu za RSS in oblikovanja pogosto niti ne vidim. Ampak vazna je vsebina (se tolazim, ker sam se vedno uporabljam privzeto Wordpressovo temo).

jaka pravi ...

l0084n0

Nanook pravi ...

U, me likes. Mi je vsec, ker se tak fajn vidijo crke (pomembno za tiste, ki smo "sokolje oko"). "Moja" barva je sicer modra, baby blue se posebej, ampak... so te kratice CSS, HTML, ZBLJ, spanska vas, trenutno, tak da ne bo nic novih oblekc, bo kar nagec. :-)))