petek, 12. maj 2006

Krave so lila

Med pisanjem včerajšnjega posta sem kolega čist resno vprašala, ali ima kura zobe, čeprav vem, da jih nima. Rečte temu trenutek slabosti, ampak tisti moment se mi je zdelo verjetno, da jih ima. Mal čudno me je pogledal in me obvestil, da sicer on ve za kakšno z zobmi, ampak da ni ptičje sorte in da ptiči od pradavnine naprej nimajo več čekanov. Potem me je prvi trenutek slabosti spustil in me je takoj prijel naslednji - kar naenkrat sem bila prepričana, da obstaja žival, ki ima kljun in zobe hkrati. In smo se jasno vsi naenkrat spravili guglat :)

Moj prvi (in najboljši) poskus je bil kljunaš, ki je btw. fascinantna žival. Ampak no go. Kljun ima, zob pa na žalost ne. Vse, kar premore, so roževinaste blazinice. Potem je naša tajnica od nekod privlekla kljunatega ježka. Ta je skoraj tolk fascinanten, kot kljunaš (sta edina sesalca, ki ležeta jajca), ampak se mu zatakne že pri kljunu, da o zobeh sploh ne govorimo. Brezkljuni in brezzobi :) Potem se pa nismo spomnili nobenega primernega kandidata več.

Ponovno vem: da imajo ptiči jezik s kostjo, da seveda imajo kolena, ki so večinoma skrita pod perjem, da so peresa modificirane roževinaste tvorbe (tko kot luske), da kolibriju (ki lahko edini leta stransko in vzvratno) srce utripne približno tisočkrat v minuti, da ptiči dihajo enosmerno in da (zaenkrat) nimajo zob.

Od kod meni pravzaprav ideja, da je misel, da ima kura zobe, popolnoma sprejemljiva?

Eh ...


Od zobatih kur v glavnem nič dobrega ...

Ni komentarjev: