četrtek, 24. november 2005

Spunk

Danes sem
  • šefu povedala, da bo moral nujno izumit knof za reguliranje glasnosti, ker sem včeraj vsaj dvakrat brskala za srcem, ki mi je od nenadnega dretja padlo v hlače
  • z zamudo popljuvala vse jutranje voznike v Ljubljani, ko sem pred štacuno v vzvratnem ogledalu s pomočjo štacunske šipe ugotovila, da mi desni žmigovc čist fajn dela in da me pet minut prej trije moroni zapored niso hotel spustit mimo, ker so moroni in ne ker bi mi morda crknila žarnica
  • pol ure buljila v strop in se poskušala spomnit tiste hecne besede, ki jo je izumila Pika Nogavička. Ponosno sporočam, da sem se tega pomembnega podatka po pol ure spomnila brez zunanje pomoči.
  • petmiljonkrat preverila svoj blog v upanju, da je njegov avtor uspel v moji odsotnosti spesnit kakšno novo umetnijo
  • dala svojemu dragemu nasvet, naj objema radiator. Pomojem je lubezen do nadaljnjega na hladnem :)

Svet skoz rožnata očala je ... kot velik čigumi.

Ni komentarjev: