ponedeljek, 2. januar 2006

The penguin is toast

Valjda via Cyb3r. Tepla sem ga pol ure (pingvina, ne Cyb3rja), ker mi je bil tist jeti tolk všeč, potem sem šla pa mal googlat, kolk daleč ga sploh lahko spravim in sem ugotovila, da sem ga v prvih desetih minutah dvakrat spravila kolikor daleč gre (1978 Reinhold + Yeti).

Evo dokaz.

Na trebuh:


Na kljun:


Če za nič druzga, za depresijo preganjat je kar fajn. Zdej grem pa spat!

4 komentarji:

Matej pravi ...

Yesyes! Me too.

ursa pravi ...

Bleeeh. Ta tvoj pingvin je preveč zmasakriran. Zabavn je sam tolk časa, dokler jajc cel na cilj pride :)

Zapomn si, da sta men všeč plavanje pa biatlon, ne pa boks :D

Lilit pravi ...

Jaz tudi 323.5. Kaj gre sploh dlje?

ursa pravi ...

Internet pravi, da ta verzija ne gre dlje. Jaz bom v glavnem vsakega, ki bo predložil dokaz, da je pingvina šutnil bolj daleč kot jaz, obtožila, da je čaral s Photoshopom :)