petek, 13. oktober 2006

Razglas

Torej. Kdo me sme linkat.

  • mali zeleni možički
  • osebki s točno enaintridesetimi zobmi
  • bodoči stanovalci oblazinjenih sob brez vrat
  • geriatriki s hojco
  • genialci z besednjakom trinajst besed
  • hladilniki (z zamrzovalnikom)
  • špeglarji nad 10 dioptrije (na en uč)
  • mehkužci s hišo
  • osebe nad sto (nog, let, kil, miljavžent jurjev limita)
  • halo kitajc
  • sončna jutra *
* samo med 23:17 in 23:52 vsak dan, razen nedelj in praznikov

Če se nočete uvrstit v katero od zgoraj navedenih skupin, lahko sladko odjebete. Ne smete niti škilit v mojo smer, kaj šele da bi mi mahali in se delali, da me poznate. Ne smete izgovarjat njegovega imena. Ne smete mislit na krokodila. Na glisto tud ne. Pejte se skrit. Ta blog je moj, samo moj in od nikogar drugega kot moj.

WTF? A to je isto kot koncept, ki ga je fural The Artist Formerly Known As ... whatever? Obstajam samo pod svojimi pogoji, drugač me ni. Pa bognedaj, da se mene nevredni delajo, da me vidijo, čeprav se jim prizadevno limam na nos. Da se vam ljubi ...

Ajde, vam zgoraj dodajam še eno kategorijo.
Ker ste mi tolk neskončno všeč :)
  • razno
(pa nič grdega o glistah govorit!)

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

i qualify for 4! yay! :)

Anonimni pravi ...

woohoo! jaz se lahko stlačim v prvo kategorijo...saj marsovčki naj bi bili zeleni :)

Anonimni pravi ...

Ko je glih petek trinajstega prijavljam še trinajsto kategorijo.

Matej pravi ...

Pa ne pozabi na vse tiste, ki ne igrajo squasha! Sami so si krivi ;)

Anonimni pravi ...

Urša, klanjam se.

12 točk. Takoj. :)

Mayhem pravi ...

kok sm predrzen k linkam nate! :)

ambala pravi ...

js se vpisem pod razno... druzga ne zastopim...

bleach nine pravi ...

Jst pa sam za tri kategorije kvalificiram. Sam dobr, sej je ena zadost, da te lahk polinkam ali pač? :)

ursa pravi ...

Mah ... če bi vedla, da se boste vsi pospravil v prvih iks kategorij, vam razno sploh ne bi dajala na razpolago :)

Ambala - to, da nič ne razumeš, te implicitno uvršča med tiste, ki me smejo linkat :))) Take mamo najrajš!