četrtek, 2. februar 2006

Najšibkejši člen

Avto ima pokrov od havbe in pokrov od havbe ima tačko, na katero se zatakne, kadar je odprt. Kadar ni odprt, je tačka vpeta v eno plastično reč. Plastična reč na mojem avtku je danes zjutraj razpadla na dva dela. Ne, ne sama od sebe.

Just call me Hercules.



Prijavljam osebni rekord v kategoriji cena avtomobilskega popravila. Opravljeno je bilo na pooblaščenem servisu, mehanik si je umazal rokce in cena vsebuje nakup nadomestnega dela.

367 SIT

Beat that. Razne trivialne reči, za katere imate natančen opis in goro slikovnega materiala v knjigci, ki naj bi jo vozili v avtu, ne veljajo. Tko da ne mi težit z nakupom in zamenjavo najmanjše žarnice, ki jo vaša kišta premore :)

Yours truly,
H.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ženske imajo pri mehanikih privilegije :P

(couldn't resist, but it's true)

ursa pravi ...

Nesramno natolcevanje! Kva je to zaena diskriminacija na mojem blogu?

Tud slučajno se ne mislim odpovedat svojemu rekordu samo zato, ker imava s stričkom, ki mi je izstavil račun, mal bolj poglobljen odnos in me spozna po telefonu, še preden prvič kvaknem, čeprav sploh nimam kakšne posebne tehnike sopenja v slušalko. Ne ti men o privilegijih ... večleten trud se temu reče :)

Ahem.