četrtek, 11. oktober 2007

Surrealizem

Včeraj, pol devetih zvečer. Čepim doma, priklopljena na službo, zraven mene stacionarni telefon. Dve uri prej je zvonil, pa nisem dvignila, ker noben, ki me pozna, ne ve tiste številke. Ob pol devetih spet zvoni. Ista številka. Firbec. Pa dvignem ...

nosljajoč glas: dober večer, sem študentka Barbara, delam blablabla (raziskavo? anketo?) za blablabla. A bi lahko govorila z enim od staršev?
moja pamet: oooh, this is gonna be so easy!
jaz: jih pa ni doma
ona: kdaj pa lahko pokličem, da jih bom dobila?
jaz: mogoče jutri ob tem času?
ona: v redu, na svidenje
jaz: adijo
...
jaz: ??? + *ogromne, svetleče, butaste okice (think deer in headlights)*
moja pamet: *se strese kot moker pes* ... ziher se mi je samo zdelo. Pejmo nazaj delat.

Če ni bila večna študentka pri petdesetih, je bila ziher deset let mlajša od mene. Naslednjič bom najprej po telefonu mamico vprašala, če lahk dvignem telefon :)

Glede na to, da je ravno sezona podeljevanja Nobelovih nagrad, podeljujem eno zvestemu bralcu mojih mejlov, ki je predlagal, naj danes, ko bo študentka Barbara spet klicala za mamico, povem, da je pet minut prepozna, ker je šla mamica pred petimi minutami v Indijo meditirat in ne vem, če bo še kdaj nazaj in naj tega nobenmu ne pove, ker me bo drugač socialna odpeljala.

Al bom pa naredila tko, kot moj bližnji sorodnik, ki se zanalašč oglasi v nemščini.

Al pa mogoče rajš ne bom dvignila.

12 komentarjev:

Pika pravi ...

Urša - kabel potegni ven, te niti zvonenje ne bo zmotilo ;)

mojchka pravi ...

hihi, dobra ideja, da se oglasiš v tujem jeziku...

Anonimni pravi ...

Ko sem bila še podnajemnica in sem MORALA imeti telefonski priključek, sem kabel tako močno izklopila, da ga nisem našla naslednjič, ko sem hotela poklicat halo pico.

Dvojna korist.

:D

Anonimni pravi ...

Glasujem za nemščino. :D

Johnny pravi ...

Še en glas za nemščino..ideja je res odlična! :)

ka-ma pravi ...

Ena moja prijateljica se na klice, katerih stevilke ne prepozna, oglasa z "Sanatorij za mentalne bolezni, ce bi se radi hospitalizirali, pritisnite 1...." in tako naprej. Vedno deluje in oseba na drugi strani panicno odlozi slusalko.
Drugace pa tudi tuj jezik zaleze.

ursa pravi ...

Sanatorij je tud prav fajn ideja. Si bom pripravila spisek ob telefonu, za kaj vse se še lahko izdajam ... kafilerija? snaga? iztrebljevalec ščurkov? pogrebni zavod (in kam vas lahko pridemo iskat? :))?

Barbara včeraj ni poklicala. Pomojem je nanjušila zaroto :)

ka-ma pravi ...

Al pa bere tvoj blog... ;)

Anonimni pravi ...

Doberdan, Mesarstvo tainta pri telefonu, želite? :)

Drugače pa je tale z mentalno ustanovo carska :)

Ruth* pravi ...

Pozdravljeni, poklicali ste Kislo Glisto. Ker sem trenutno na tečaju vseživljenjskega učenja, mi po pisku pustite sporočilo. Beeeeeep

Anonimni pravi ...

Uh, jaz zato sploh ne dvigujem vec stacionarnega (se mi nic stevilka ne izpise).
Moj brat je enkrat "nadlegovalcu" rekel, da nima casa, da pa naj mu pusti domaco stevilko, da ga bo poklical. A da ne? Vam ne pase? No, vidite, kako se jaz zdaj pocutim. Tako ga je zakljucil.

Anonimni pravi ...

Aha - izdajas male skrivnosti....hja....upam da ne bodo vsi zacel temle tele-tezakarjem odgovarjat po svapsko hehe....potem ni vrag, da bodo čez kako leto že vsi samozavestni od raznih internih tečajev tekoče "Ist-šon-gut-ih-auh-šprehe-dojč"-ili.

No ja provzaprov je to verjetno preveč za prčakvat od raznih (foliranih al pa ne) študentov (komunikofafologije) in atkovih sinekov/hčerkic ki "delajo" po tehle kol-centrih.